2. Sakra… dvojhviezdičková recenzia. Bez komentára.
S pocitom neistoty hútam, ktorý z týchto dvoch scenárov práve nastal.
Sú momenty, kedy o svojich pochybeniach vieme hneď a riešime ich. A sú situácie, kedy si pod vplyvom okolností nevšimneme, že sme pochybili.
A tu, nastupuješ ty, náš zákazník, ktorý nám pomôž otvoriť oči.
2. vieme na mieste vymyslieť, ako sa revanžovať, ako chybu napraviť, aby si odišiel spokojný
Rozprávaj sa s nami, chceme ťa počuť.
A to nás trápi viac, ako unikátny rating.
Dnes už viem, že aj pri najväčšej snahe a nasadení chybujeme. Nesľubujeme 100% službu, je to nemožné.
Sľubujeme, že máme záujem našu chybu napraviť. NIE JE NÁM TO JEDNO.
Čo môžeš urobiť, aby sme ti lepšie vyhoveli?
Opísať svoju predstavu po produkte, na ktorý máš chuť. Spomenúť svoje stravovacie obmedzenia. Opýtať sa, ktoré jedlo je “hotové”, aby si nečakal na minútkovú prípravu.
Ale najmä.
Ozvať sa, ak ti jedlo nevyhovuje, ak je niečo inak, ako deklarujeme. Keď si myslíš, že sme na teba zabudli. Keď čakáš dlho a nerozumieš, prečo.
V tíme pracujeme na tom, aby sme lepšie a pravdivo komunikovali, ako sa veci majú. Aby si sa vedel dobre rozhodnúť.
Učíme sa a sme na ceste, po ktorej veríme, sa pridáš kráčať s nami.
Ďakujeme,
tvoj Žufaňa tím
Pridaj komentár